S koncem nouzového stavu rozšiřujeme úřední hodiny
Úřad Prahy 6 s ukončením nouzového stavu rozšiřuje od 12. 4. úřední hodiny u nejvíce poptávaných služeb. Jedná se o agendu osobních dokladů – občanských průkazů a cestovních dokladů, Czech POINT, podatelnu a také kancelář pro zóny placeného stání. Úřední hodiny u těchto služeb budou kromě pondělí a středy také ve zbylé pracovní dny, a to od 8 do 12 hodin.
- Příloha:
Otevřít soubor [ PDF • 20kB ]
Návštěva ostatních odborů úřadu je i nadále možná pouze po telefonické domluvě. Stále také žádáme občany o upřednostnění písemného, elektronického či telefonního kontaktu na bezplatné informační lince 800 800 001 nebo přes ústřednu 220 189 111.
V době úředních hodin regulujeme počet osob v budově a občané jsou vpouštěni na úřad jednotlivě. Platí povinnost rozestupů 2 metry, vstup do budovy je povolen pouze s respirátorem a u vchodu do úřadu jsou k dispozici desinfekční prostředky. Úředníci jsou pravidelně testováni antigenními testy 1x týdně.
Úřední hodiny pro veřejnost
Pondělí a středa 8–12 a 13–18 hod.
Osobní doklady, Czech POINT, podatelna, Zóny placeného stání
Pondělí a středa 8–12 a 13–18 hod.
Úterý, čtvrtek, pátek 8–12 hod.
Informační kanceláře městské části zůstávají do odvolání uzavřeny.
[08.04.2021]